Umowy serwisowe – Outsourcing IT
W praktyce oznacza to przekazanie prowadzenia działu informatycznego firmie zewnętrznej, należy do najefektywniejszych strategii zarządzania przedsiębiorstwem. Utrzymanie
własnego działu IT jest często bardzo kosztowne i często nie gwarantuje odpowiedniego poziomu świadczonych usług.
Outsourcing IT pozwala na szybszą modernizację i optymalizację procesów biznesowych. Dzięki niemu organizacja może zrezygnować z drugorzędnych zadań i skupić się na tym, co robi najlepiej, czyli na swoich kluczowych kierunkach.
Inwestujemy w nowoczesne technologie, metody zarządzania oraz wykwalifikowany personel. Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu w obsłudze serwisowej systemów IT, nasi Klienci nie muszą się martwić o obsługę informatyczną, oraz zatrudnianie własnych pracowników w dziale informatycznym. Posiadamy wiedzę na temat najnowszych technologii informatycznych, którą wykorzystujemy do zapewnienia naszym Klientom maksimum możliwości w prowadzonych przez nich działalności.
Co gwarantuje podpisanie umowy serwisowej?
1. Gwarantowany czas reakcji i naprawy na zaistniałe zgłoszenie / awarię:
- Szybki kontakt serwisanta w celu telefonicznego rozwiązania problemu
- W przypadku konieczności przyjazd w określonym w abonamencie czasie
2. Okresowe wizyty kontrolne w celu PROAKTYWNEGO przeglądu sprzętu komputerowego.
3. Wdrażanie polityki bezpieczeństwa danych (kontrola uprawnień dostępu, ochrona antywirusowa, archiwizacja danych), oraz audyt legalności oprogramowania.
4. Prowadzenie bieżącej dokumentacji sprzętu komputerowego, oprogramowania, rodzaju i sposobu zabezpieczeń.
5. Telefoniczny, mailowy, komunikatorowy (GG, Skype), czyli kontakt z serwisem SPEKTRUM w celu rozwiązywania bieżących drobnych problemów i usterek.
6. Preferencyjne ceny usług i towarów . Bezpłatne konsultacje i pomoc w doborze nowego sprzętu komputerowego, materiałów biurowych i eksploatacyjnych.
7. Podstawowe szkolenia z obsługi sprzętu, oprogramowania i technologii sieciowych potrzebnych na codzień użytkownikom w ich codziennej pracy.
8. Fachową obsługę infrastruktury sieci komputerowej i okablowania w przypadku wystąpienia problemów oraz konieczności rozbudowy sieci.
9. Szybki i profesjonalny serwis i konserwację zestawów komputerowych. Okresowe czyszczenie fizycznie komputerów wewnątrz i na zewnątrz przy pomocy profesjonalnego sprzętu, takiego jak kompresor bezolejowy oraz specjalne środki chemiczne do czyszczenia plastików, ekranów CRT i LCD.
Umowy serwisowe |
Warunki umów na outsourcing IT uzależnione są w znacznej mierze od specyficznych wymagań i oczekiwań Państwa przedsiębiorstwa. Nie jest możliwe zaproponowanie takiego samego rozwiązania dla każdej firmy. Cały proces podpisania umowy outsourcingowej musi zostać poprzedzony wykonaniem analizy procesów biznesowych występujących w Państwa firmie. Do jego przeprowadzenia potrzebny jest minimalny zestaw danych, którego zdefiniowanie ułatwia dobranie warunków serwisowania Państwa systemów: Dane niezbędne dla określenia warunków umowy serwisowej
Przygotowanie i zawartość umowy na outsourcing IT Po otrzymaniu powyższych informacji zostanie zaproponowana Państwu umowa outsourcingowa zawierająca: * odpowiednio dobrane do Państwa oczekiwań poziomy SLA (Service Level Agrement), zawierające propozycje czasów reakcji / naprawy na występujące zdarzenia. |